Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie wymaganego quorum.
2.
Powołanie Sekretarza obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Informacje z działalności międzysesyjnej przewodniczącego Rady Gminy.
5.
Informacje z działalności międzysesyjnej przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.
6.
Informacje z działalności międzysesyjnej przewodniczącego Komisji ds. budżetu i mienia gminnego.
7.
Informacje z działalności międzysesyjnej przewodniczącego Komisji do spraw społecznych.
8.
Informacje z działalności międzysesyjnej przewodniczącego Komisji skarg, wniosków i petycji.
9.
Sprawozdanie Wójta z działalności międzysesyjnej.
10.
Interpelacje i zapytania radnych.
11.
Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za 2024 rok.
12.
Ocena zasobów pomocy społecznej.
13.
Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Pozezdrze z organizacjami pozarządowymi oraz innymi organizacjami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2024 rok.
14.
Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pozezdrzu za 2024 trok.
15.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
przekazania petycji według właściwości,
2)
wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Powiatem Węgorzewskim w Węgorzewie a Gminą Pozezdrze w sprawie zapewnienia wsparcia w mieszkaniu wspomaganym osobom z terenu Powiatu Węgorzewskiego przez Gminę Pozezdrze,
3)
zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2025-2029,
4)
zmian w budżecie Gminy Pozezdrze na rok 2025,
16.
Zapytania i informacje.
17.
Zamknięcie obrad sesji.