Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie wymaganego quorum.
2.
Powołanie Sekretarza obrad.
Radna Marlena Kornacka
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Informacje z działalności międzysesyjnej przewodniczącego Rady Gminy.
5.
Informacje z działalności międzysesyjnej przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.
6.
Informacje z działalności międzysesyjnej przewodniczącego Komisji ds. budżetu i mienia gminnego.
7.
Informacje z działalności międzysesyjnej przewodniczącego Komisji do spraw społecznych.
8.
Informacje z działalności międzysesyjnej przewodniczącego Komisji skarg, wniosków i petycji.
9.
Sprawozdanie Wójta z działalności międzysesyjnej.
10.
Interpelacje i zapytania radnych.
11.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Pozezdrze dla publicznych i niepublicznych: szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego,
2)
przyjęcia „Lokalnego programu wspierania edukacji uzdolnionych uczniów szkół podstawowych mających swoją siedzibę na terenie Gminy Pozezdrze",
3)
określenia szczegółowych warunków udzielania pomocy dzieciom i młodzieży szkolnej w ramach „Lokalnego programu wspierania edukacji uzdolnionych uczniów szkół podstawowych mających swoją siedzibę na terenie Gminy Pozezdrze ",
4)
zatwierdzenia do realizacji projektu „Młodzi Kreatywni” o numerze wniosku FEWM.06.03-IZ.00-0058/24 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021-2027, Priorytetu 6. Edukacja i kompetencje EFS+, Działania 6.3 Edukacja ogólnokształcąca,
5)
zaliczenie nieruchomości o nr geod. 50 w Kolonii Pozezdrze do kategorii dróg gminnych,
6)
zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2025-2029,
7)
zmian w budżecie Gminy Pozezdrze na rok 2025,
12.
Zapytania i informacje.
13.
Zamknięcie obrad sesji.