« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie wymaganego quorum.

2. Powołanie Sekretarza obrad. Radna Marlena Kornacka

4. Informacje z działalności międzysesyjnej przewodniczącego Rady Gminy.

5. Informacje z działalności międzysesyjnej przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.

6. Informacje z działalności międzysesyjnej przewodniczącego Komisji ds. budżetu i mienia gminnego.

7. Informacje z działalności międzysesyjnej przewodniczącego Komisji do spraw społecznych.

8. Informacje z działalności międzysesyjnej przewodniczącego Komisji skarg, wniosków i petycji.

9. Sprawozdanie Wójta z działalności międzysesyjnej.

10. Interpelacje i zapytania radnych.

11. Podjęcie uchwał w sprawie:

1) ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Pozezdrze dla publicznych i niepublicznych: szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego,

3) określenia szczegółowych warunków udzielania pomocy dzieciom i młodzieży szkolnej w ramach „Lokalnego programu wspierania edukacji uzdolnionych uczniów szkół podstawowych mających swoją siedzibę na terenie Gminy Pozezdrze ",

4) zatwierdzenia do realizacji projektu „Młodzi Kreatywni” o numerze wniosku FEWM.06.03-IZ.00-0058/24 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021-2027, Priorytetu 6. Edukacja i kompetencje EFS+, Działania 6.3 Edukacja ogólnokształcąca,

12. Zapytania i informacje.

13. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej