Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie wymaganego quorum.
2.
Powołanie Sekretarza obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Sprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy Pozezdrze:
1)
- spotkanie z Komendantem Powiatowym Policji w Węgorzewie,
2)
- spotkanie z Komendantem Powiatowej Straży Pożarnej w Węgorzewie.
5.
a) Informacje z działalności międzysesyjnej:
1)
przewodniczącego Rady Gminy,
2)
przewodniczącego Komisji Rewizyjnej,
3)
przewodniczącego Komisji ds. budżetu i mienia gminnego,
4)
d. przewodniczącego Komisji do spraw społecznych,
5)
przewodniczącego Komisji skarg, wniosków i petycji.
6.
Sprawozdanie Wójta z działalności międzysesyjnej.
7.
Interpelacje i zapytania radnych.
8.
Przyjęcie sprawozdań jednostek organizacyjnych gminy za 2024 rok:
1)
Gminnego Ośrodka Kultury w Pozezdrzu
2)
Gminnej Biblioteki Publicznej w Pozezdrzu.
9.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Wojewodą Warmińsko – Mazurskim w sprawie powierzenia Gminie Pozezdrze w roku 2025 prowadzenia zadań z zakresu administracji rządowej, dotyczących obowiązku utrzymania grobów i cmentarzy wojennych,
2)
określenia sezonu kąpielowego oraz wykazu kąpielisk na terenie gminy Pozezdrze w 2025 roku,
3)
zatwierdzenia do realizacji projektu „Uniwersytet Ludowy Pogranicza” o numerze wniosku FEWM.06.05-IZ.00-0026/24 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021-2027, Priorytetu 6. Edukacja i kompetencje EFS+, Działania 6.5 Edukacja przez całe życie,
4)
powierzenia Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Pozezdrzu wykonywanie niektórych zadań własnych Gminy Pozezdrze,
5)
ustalenia diet sołtysom,
6)
zasad otrzymania i wysokości diet, przysługujących radnym, w zależności od funkcji pełnionej w Radzie,
7)
ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Pozezdrze,
8)
zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2025-2029,
9)
zmian w budżecie Gminy Pozezdrze na rok 2025,
10.
Zapytania i informacje.
11.
Zamknięcie obrad sesji